Vraag en antwoord

Hieronder treft u een overzicht aan van de meest gestelde vragen met bijbehorend antwoord.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen en afrekenen?

Afhalen in onze winkel is mogelijk. U krijgt van ons telefonisch bericht zodra uw bestelling gereed staat om te worden afgehaald. U kunt bij ons in de winkel contant of via PIN betalen.

Kan ik mijn bestelling ook deels of geheel annuleren?

Volledig annuleren:
Indien de bestelling nog niet is verzonden, zal de order kosteloos worden geannuleerd en zal, indien vooraf betaald, het totaalbedrag van de order, inclusief verzendkosten, binnen 5 werkdagen worden terug gestort op uw rekening.

Deels annuleren:
Indien de bestelling nog niet is verzonden, zullen wij de geannuleerde producten uit uw bestelling verwijderen en het totaalbedrag van deze producten terug storten op uw rekening.

Indien de bestelling reeds is verzonden kunt u de product(en) binnen 14 dagen in ongeschonden staat terug sturen. Het totaalbedrag van de bestelling (exclusief de gemaakte verzendkosten) worden dan terug gestort op uw rekening.

Voor een snelle en correcte afhandeling verzoeken wij u om wijzigingen en/of annuleringen z.s.m. telefonisch aan ons door te geven. Onze adres- en contactgegevens vind u op onze contactpagina.

Kan ik nog iets aan mijn bestelling toevoegen?

Indien u uw bestelling komt afhalen, dan kunnen wij, indien de gewenste producten op voorraad zijn, de producten zonder probleem toevoegen aan uw bestelling. Plaats hiervoor een nieuwe bestelling met de gewenste producten en vermeld als opmerking het bestelnummer van de eerder geplaatste bestelling.

Heeft u gekozen voor bezorgen? Dan is het helaas niet mogelijk om hier naderhand artikelen aan toe te voegen, daar de berekende verzendkosten uit de eerdere bestelling dan niet meer overeenkomen met de nieuwe samengevoegde bestelling. U dient dan voor deze producten een nieuwe bestelling te plaatsen.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd!

Controleer altijd direct uw bestelling zodra u deze heeft ontvangen. Mocht er een product missen of is er een product beschadigd of kapot, laat ons dit dan zo spoedig mogelijk weten. Bij beschadigingen verzoeken wij u om een duidelijke foto te maken van het probleem en ons deze te mailen.

Wij zullen er voor zorgdragen u zo spoedig mogelijk een nieuw of vervangend/alternatief product toe te sturen. Over de retourzending van eventuele beschadigde producten zullen wij telefonisch een afspraak met u maken.

Wat zijn de levertijden?

De levertijden zijn afhankelijk van een aantal factoren zoals het soort product, de manier waarop het product verzonden kan worden en de voorraad status van de fabrikant.

Producten welke als pakket verzonden kunnen worden zullen doorgaans ( indien op voorraad ) binnen 2 werkdagen worden bezorgd.

Producten welke via een vrachtwagen bezorgd moeten worden hebben doorgaans ( indien op voorraad ) een levertijd van 7 werkdagen.

Indien bij voorbaat bekend is dat de levertijd door omstandigheden langer zal duren als normaal zal u hiervan op de hoogte worden gebracht.

Hoe veilig is online afrekenen via iDEAL?

Wanneer u bij ons online afrekend middels iDEAL, is dit zo veilig als uw eigen telebankieren. De verbinding gaat via het zg. SSL protocol, wat een beveiligde en gecodeerde verbinding is tussen onze website, uw computer en de computer van de betaalprovider van uw bank waardoor uw privacy gewaarborgd blijft.

Staat uw vraag er niet tussen en heeft u een andere vraag?
Neem dan gerust contact met ons op!

Klik hier voor onze contactpagina